Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΑΡΑΘΥΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΛΩΣΗ


the window from recycling


Λίγο πριν τα Χριστούγεννα 2015 ,πήρα το δώρο μου από τον Άη Βασίλη...καλά μην αρχίσετε να φαντάζεστε διάφορα...απλά γυρίζοντας κουρασμένη σπίτι (τότε που το μυαλό σκέφτεται πόσα πράγματα θα κάνει σε ένα απόγευμα,ενώ το σώμα σκέφτεται το βαθούλωμα που θα δημιουργήσει στον καναπέ) βρήκα έξω από έναν κάδο ανακύκλωσης αυτό το ξύλινο "παράθυρο".Το κοίταξα λίγο,το σκέφτηκα και το πήρα.


the window from recycling1

 Χάρηκα πολύ,σκεφτόμουν τι όμορφο που θα μπορούσε να γίνει,αλλά προς το παρόν το ακούμπησα σε μία γωνιά...Το παράθυρο άλλαξε διάφορες γωνιές μέσα στο σαλόνι,


ο καιρός πέρναγε όπως πάντα και εγώ απλώς χάζευα διάφορες εικόνες.

Παράθυρα φθαρμένα σαν παλιά.

Super Simple Barn Door Tutorial | via Make It and Love It
http://www.makeit-loveit.com/2016/03/super-simple-barn-door-tutorial.html

Eleven Things To Do With Old Windows - We Call It Junkin:
http://www.wecallitjunkin.com/eleven-things-old-windows/

DIY Home Decor - Love these farmhouse decor ideas at the36thavenue.com ...So much inspiration!
http://farmhouseporch.blogspot.gr/2012/07/tour-my-housea-bit.html

Update an antique window with paint and even lace for a piece that's original and makes a statement! Tutorial available at diy beautify!
http://www.diybeautify.com/2016/02/update-antique-window-chalk-paint-DIY.html?m=1

http://www.soulouposeto.gr/2015/06/30.html

Einfach mit einem Tacker hinten am Bilderrahmen Garn befestigen und mit kleinen Wäscheklammern (http://amzn.to/17DmJVB) eure schönsten Bilder aufhängen ♥:
http://forum.glamour.de/threads/99070-Ideen-um-Fotos-an-der-Wand-anzubringen

pineapple summer block
http://red-brolly.com/2016/02/pineapple-mini-quilt-block/

bright and happy shared girls room
http://www.craftinessisnotoptional.com/2016/04/bright-and-happy-shared-girls-room.html

08-
http://frame.bloglovin.com/?post=5001092131&blog=3028708

Νομίζω πως από τις εικόνες κάτι θα καταλάβατε για το τι είχα στο μυαλό μου.Όψη παλιού,φθαρμένου,αλλά και κοτετσόσυρμα,που είχα βάλει στο μάτι από τότε που η Δήμητρα, μας είχε δείξει το στεφάνι από κοτετσόσυρμα.

Γύρω στον Απρίλιο ,που με είχε πιάσει ο οίστρος για βάψιμο,το παράθυρο βάφτηκε,αρχικά γαλαζοπράσινο και έπειτα από πάνω λευκό.

the window from recycling2

Ο στόχος ήταν με γυαλόχαρτο να το τρίψω σε μερικά σημεία και να φανεί από μέσα το πράσινο χρώμα.Τελικά αυτό δεν γινόταν με τίποτα,έφταιγε το ξύλο,η βαφή,δεν ξέρω.Έτσι βούτηξα λίγο το πινέλο πάλι στην πράσινη μπογιά και έκανα που και που πράσινες βουρτσιές πάνω στο λευκό παράθυρο.

Τέλος Ιουλίου,αφού είχα περάσει αμέτρητες φορές έξω από το μαγαζί με το κοτετσόσυρμα και πάντα σκεφτόμουν πως ακόμα δεν είχα μετρήσει το παράθυρο,αγοράστηκε το κοτετσόσυρμα, το οποίο από τότε  αποτελούσε αναπόσπαστο διακοσμητικό στοιχείο του σαλονιού μας,δίπλα στο παράθυρο πάντα.

Και ένα βράδυ του Οκτωβρίου γύρω στις 12(τέτοιες ώρες με πιάνει πάντα) έπιασα το ψαλίδι και το σφυρί να κόψω και να καρφώσω το κοτετσόσυρμα στο παράθυρο,επιτέλους.Ευτυχώς κατάλαβα νωρίς πως έκανα πολύ θόρυβο (αν μας γίνει έξωση τις επόμενες ημέρες ,θα ξέρουμε τον λόγο),οπότε το κάρφωμα ολοκληρώθηκε το επόμενο απόγευμα.Τόσο πολύ κουράστηκα από αυτήν την κατασκευή(λόγω της αναβλητικότητας μου),που τώρα δεν έχω όρεξη,δεν ξέρω τι να κρεμάσω πάνω.Προς το παρόν έχουμε τα χρωματιστά μανταλάκια, που περιμένουν υπομονετικά...

the window from recycling3

Για πείτε κερδίζω το βραβείο της αναβλητικότητας;Μόνο 10 μήνες μου πήρε να ολοκληρώσω αυτή τη "δύσκολη" κατασκευή!!Εσείς πως τα πάτε με την αναβλητικότητα;Καλό δημιουργικό ΠΣΚ!!!

14 σχόλια:

  1. Πόσο τυχερή! Ξέρεις πόσο καιρό ψάχνω ένα τέτοιο παράθυρο? μέχρι και σε παλιοπωλεία έχω κοιτάξει! Μπορεί να σου πήρε λίγο καιρό (εγώ να δεις πόσο αναβλητική είμαι) αλλά έγινε τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά όταν δεν ψάχνεις κάτι,τότε βρίσκεις!!Δεν έγινε τόσο καλό όσο το φανταζόμουν αρχικά, αλλά καλό είναι!Καλό βράδυ Μάχη!!!

      Διαγραφή
  2. τα εχω δει κ τα λατρευω...αλλα παντα λεω απλα δεν εχω χωρο! το δικο σου εγινε υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα βρίσκουμε χώρο για αυτά που μας αρέσουν,άλλωστε δεν είναι μεγάλο!!Καλό βράδυ Ζήνα!!

      Διαγραφή
  3. Εντάξει και εγώ είμαι αναβλητική αλλά νομίζω πως εσυ με ξεπερνάς!! χαχαχαχα Πολύ ωραίο έγινε Ιωάννα και μπορείς να βάλεις φωτογραφίες για την ώρα και τα Χριστούγεννα κάποιες κάρτες ;)
    Μήπως είναι το πλαίσιο από κάποιο καμβά και για αυτό το ξύλο δεν έκανε τα σκασίματα? Γιατί βλέπω σίδερα συρραπτικού και αυτό δύσκολα το συναντάς σε ξύλινο παράθυρο ;) Και εγώ ψάχνω αλλά δεν είμαι τυχερή, ούτε το πόμολο δε βρίσκω! :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατάω εγώ την πρωτιά της αναβλητικότητας!!!Εγώ το ονόμασα ξύλινο παράθυρο,λόγω του σχήματος,λες να είναι πλαίσιο καμβά..μάλλον,δεν το είχα σκεφτεί.Στην επόμενη μεταμόρφωση του παραθύρου,γιατί δεν νομίζω να την γλιτώσει,θα καλύψω και τα σίδερα του συρραπτικού.Τελικά όταν δεν ψάχνεις, βρίσκεις!!Καλό βράδυ Ελεάνα!!!

      Διαγραφή
  4. Το καλό πράγμα αργεί να γίνει που λένε! Ανυπομονώ να το δω και στολισμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραάργησε βέβαια το "καλό πράγμα"!!Καλημέρα Κατερίνα!!!

      Διαγραφή
  5. Πλαίσιο καμβά σίγουρα είναι Ιωάννα μου αλλά μια χαρά περνάει και για σκελετός παραθύρου και έγινε πολύ όμορφο! Καλό Σ/Κ!!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο εγώ δε σκέφτηκα πως είναι πλαίσιο καμβά, Χριστίνα!Πάντως ότι και αν είναι το καταχάρηκα,όταν το βρήκα!!Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  6. καλώς σε βρίσκω!
    κάλιο αργά παρά ποτέ!
    έγινε...τέλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή