Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

ΑΠΟ ΕΡΩΤΑ...


Πολλές φορές μου αρέσει μία ταινία ,επειδή πρώτα έχω αγαπήσει το τραγούδι που την συνοδεύει!

 Το "Εφάπαξ"θυμάμαι, το είχα δει κάπου στο κέντρο,μαζί με την αδερφή μου το Νοέμβριο του 2001.Είναι ανακατεμένο με όμορφες αναμνήσεις,φοιτητική ζωή,ξεγνοιασιά και έναν έρωτα (ανεκπλήρωτο,για αυτό έχει και μία μαγεία γύρω του).Το εφάπαξ μου θυμίζει αυτήν την εποχή..


Μία άλλη ταινία,όπου πρώτα αγάπησα το τραγούδι είναι και ο Δεκαπενταύγουστος,όπου θέλω κάθε Δεκαπενταύγουστο να την βλέπω.



Έτσι και χτες πήγαμε και είδαμε το έργο "Από έρωτα",γιατί ακούω εδώ και καιρό το ομώνυμο τραγούδι και μου αρέσει πολύ!!



Είναι ένα έργο που το έχουν χαρακτηρίσει δραματική κομεντί.Δραματικό είναι,κομεντί όμως όχι.Κομεντί χαρακτηρίζουμε κάτι ανάλαφρο, για να περάσει η ώρα,όμως αυτό το έργο δεν είναι καθόλου ανάλαφρο,θίγει τόσα θέματα,δύσκολα...εκτός τον έρωτα!!


Είναι μία υπέροχη ταινία (για εμένα), βγάζει και 2-3 στιγμές γέλιου,αλλά βγάζει πολύ κλάμα.Το μόνο που ήξερα για το έργο ήταν πως ο Αντώνης (Θ.Αθερίδης),λίγες ημέρες πριν παντρευτεί την Νατάσα (Π.Βλαντή),συναντάει την παλιά του αγάπη,την Άννα (Σ.Καρύδη).Δεν είχα ιδέα πως τελικά όλα ανατρέπονται και πόσο τελικά με αφορούσε αυτή η ταινία (κάποιος έστειλε ένα μήνυμα,για να μην επαναπαύομαι,για να μην ξεχνάω ότι ποτέ δεν ξέρουμε τι μας περιμένει στη γωνία).




 Είναι γυρισμένη το μεγαλύτερο μέρος της στην Πειραϊκή και μάλιστα στο σημείο με το γραφικό εκκλησάκι πάνω στα βράχια,που μου αρέσει τόσο πολύ!Μία όμορφη ταινία για τον έρωτα ,που κανείς και τίποτα δεν μπορεί να νικήσει!Καλό βράδυ!

2 σχόλια:

  1. Μου είπε μια φίλη μου να πάμε να το δούμε μόλις έρθει εδώ αλλά νόμιζα πως ήταν αισθηματική.. δεν ήξερα πως πρέπει να πάω με χαρτομάντιλα!! :)) Πάντως και εγώ από το τραγούδι ξεκίνησα να θέλω να την δω και από όσο θυμάμαι είναι η πρώτη φορά που με τραβάει τόσο τραγούδι από ταινία. Φιλιά!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να πάτε,είναι ωραία ταινία,αισθηματική,αλλά και δραματική,οπότε μην ξεχάσετε τα χαρτομάντηλα!!Καλημέρα Ελεάννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή