Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

HOME SWEET HOME





Από καιρό ήθελα να φτιάξω κάποιο σπιτάκι,να γράψω home sweet home και να το στολίσω στην είσοδο του σπιτιού!Σκεφτόμουν να φτιάξω κάτι από κουτάκια αναψυκτικού(μπορεί και να το φτιάξω κάποια στιγμή),αλλά τελικά όταν πήρα στα χέρια μου τον πηλό για τα χριστουγεννιάτικα πλεκτά στολίδια,τα σχέδια άλλαξαν! http://mpiskotoupoli.blogspot.gr/2013/12/blog-post_31.html


Έτσι έφτιαξα δύο σπιτάκια,αλλά και δύο συννεφάκια από πηλό!

Πάλι με τον ασημί και χρυσαφί μαρκαδόρο που στόλισα τα χριστουγεννιάτικα στολίδια μου,στόλισα τα σπιτάκια μου και τα συννεφάκια μου!Οι σκεπές των σπιτιών στολίστηκαν από τα αποτυπώματα της δαντέλας,ενώ το ένα συννεφάκι(το δικό μου) έγινε πουά...

 και στο άλλο (της αδερφής μου) έγραψα home sweet home!


Μερικές καρό και όχι μόνο κορδελίτσες και το σπιτάκι μου είναι έτοιμο...αλλά τότε θυμήθηκα κάτι κλειδιά που είχα φυλάξει μετά από κάποια αλλαγή κλειδαριάς(και πάντα ήθελα κάπου να τα χρησιμοποιήσω)!Και αφού έβαλα λίγο χρυσαφί χρώμα στα κλειδιά,τα κρέμασα στις άκρες της κορδέλας και το τελικό αποτέλεσμα μ' αρέσει πάρα,πάρα πολύ!!!


Ανυπομονώ να κρεμάσω το σπιτάκι μου(το άλλο έχει ήδη ταξιδέψει στην Κρήτη)!!!

Η χρονιά μου άρχισε άσχημα και μέσα σε όλα ξέχασα να σας ευχηθώ Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά σε όλους, με υγεία και πολλά,πολλά χαμόγελα!!!Και μην ξεχνάτε,σαν το σπίτι μας πουθενά,οπότε home sweet home!!!

3 σχόλια:

  1. Πανέμορφα τα σπιτάκια σου και πολύ μου άρεσε το πουά σύννεφο!! Καλή Χρονιά και ευχές ότι διαβεί την πορτά σου να σου φέρει μόνο χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ ωραία Ιωάννα μου τα σπιτάκια σου!!!
    Να σαι καλά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα σπιτάκια.
    Καλή χρονιά με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή