Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

ΚΑΝΩ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;

   
  Ο Μανώλης και η Ειρήνη δεν πάνε τον μικρό Βαγγελάκο συχνά έξω για να μην κρυώσει,γιατί τα πρώτα χρόνια της ζωής ενός μωρού είναι σημαντικά.Ο Βασίλης και η Ιωάννα πριν καλά,καλά σαραντίσει ο μικρός Φραγκισκάκος, πήγαν στο mall.Όταν ήταν 3 1/2 μηνών ο Φραγκισκάκος πήγαν με χιόνια στα Μετέωρα και λίγο μετά τον άφησαν μία εβδομάδα,για να πάνε ένα ταξίδι.Ενώ η Έλλη και ο Ανδρέας έως τα δύο δεν άφησαν ποτέ τον μικρό Ιάσωνα.Τελικά τι είναι σωστό και τι λάθος;Κάνω το σωστό για το παιδί μου;

Δεν του αγοράζω ότι ζητάει,αλλά μήπως τελικά είμαι υπερβολική;
Δεν τον πιέζω να φάει φρούτα και λαχανικά ή γενικά να φάει.
Όταν χτυπάει,δεν ανησυχώ,πιστεύω ότι είναι δυνατό μωράκι (το έχει αποδείξει άλλωστε).
Πότε,πότε του δίνω κάτι γλυκό που ζητάει,μήπως θα έπρεπε να μην του δίνω;
Μήπως θα έπρεπε να έχει περισσότερα παιχνίδια,ρούχα;
Δεν του διαβάζω συχνά παραμύθια,αλλά ακούμε πολλή μουσική.
Που και που τον βάζω τιμωρία.
Που και που φωνάζω.
Σπαταλάω χρόνο για να κάνω πράγματα που με ευχαριστούν,αλλά είμαι μακριά του.Άραγε ξέρει πόσο τον αγαπώ;

Μήπως πρέπει να πάμε cinema;
Μήπως αργήσαμε να βγάλουμε την πάνα;
Μήπως πρέπει να μην κοιμάται στην κούνια;
Μήπως πρέπει να πηγαίνουμε πιο συχνά στον παιδότοπο;
Μήπως πρέπει να πίνει περισσότερο νερό;

Μήπως...μήπως,πόσα μήπως,πόσες ανησυχίες,πόσες τύψεις φορτωνόμαστε από αυτό το υπέροχο δώρο της μητρότητας;Άραγε κάνω το σωστό για το παιδί μου;Άραγε θα σταματήσω να αναρωτιέμαι;Το σωστό και το λάθος δεν είναι απόλυτα,απλά κάνω ότι καλύτερο πιστεύω για το παιδί μου.

Και ο φαύλος κύκλος της ερώτησης,της ανησυχίας "Κάνω το σωστό για το παιδί μου;",δεν σταματάει ποτέ!!

1 σχόλιο: