Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΔΥΟ ΚΑΡΔΙΕΣ...ΣΑΝ ΜΙΑ


   Πριν από κάμποσο καιρό είχα δει στο Vintage DIY ideas στο facebook,ένα ζευγάρι μπλε μαξιλαροθήκες,με μία άσπρη καρδιά και με κόκκινα γράμματα έγραφε στη μία his και στην άλλη her(Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω την φωτογραφία ξανά να σας την δείξω) και μου άρεσαν πολύ!Οπότε στην λίστα των μελλοντικών δημιουργιών μου, είχε προστεθεί και αυτή η ιδέα.

   Πριν μερικές ημέρες σκεφτόμουν τι δώρο να κάνω στους γονείς μου,που έχουν αύριο επέτειο γάμου (43 χρόνια μαζί!!!)...και έτσι τα μαξιλάρια άρχισαν να παίρνουν μορφή,αρχικά στο μυαλό μου και έπειτα στην πράξη.

Αγόρασα από το Ιkea, αυτό το ζευγάρι κόκκινες μαξιλαροθήκες(3,99ευρώ).




Και με την "χρυσή ευκαιρία",έφτιαξα χάρτινο πατρόν για την καρδιά μου.





Έπειτα με τη βοήθεια του χάρτινου πατρόν μου, η καρδιά έγινε δαντελένια,με ένα ύφασμα που αγόρασα επίσης,από το Ιkea(2,5ευρώ/μέτρο).




Η καρδιά μου, με μία μπλε κλωστή, ράφτηκε πάνω στις μαξιλαροθήκες,οι οποίες ήταν έτοιμες από την μία πλευρά(μου αρέσει ο συνδυασμός κόκκινου,μπλε και άσπρου,αν και εδώ το μπλε φαίνεται ελάχιστα).



Όμως, είχα σχέδια και για την πίσω πλευρά...
Έτσι με τη βοήθεια των "μαγικών"μου μαρκαδόρων,που είχα φτιάξει το μικρό καράβι εδώ:
http://mpiskotoupoli.blogspot.gr/2013/11/blog-post_7897.html,
έγραψα στο ένα μαξιλάρι παππούς και στο άλλο γιαγιά.





Έτσι τα μαξιλάρια μου ήταν έτοιμα και από την άλλη πλευρά!




Είναι από τις πιο αγαπημένες μου δημιουργίες!!!(Σίγουρα θα φτιάξω και για μας κάτι παρόμοιο,σε κάποια επέτειο,στου Αγίου Βαλεντίνου ή απλά για να πω Σ'αγαπώ).

Τέλος,τύλιξα το κάθε μαξιλάρι,έτσι ώστε να χωράει σε ένα δαντελένιο πουγκάκι(μπομπονιέρα από κάποιο γάμο) και το δώρο μου έμοιαζε σαν δύο καινούργιες μπομπονιέρες,ενωμένες μ'ένα κορδελάκι και μία χάρτινη κατακόκκινη καρδούλα-καρτούλα.




Χρόνια Πολλά,μπαμπά-μαμά...παππού-γιαγιά!!!

5 σχόλια: