Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΔΥΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

    Στον Φραγκίσκο μου αρέσει πολύ ο Μάικ ο Φασολάκης και έτσι ακούμε συνέχεια τον Τούλη τον Ελατούλη (αφού μόνο το Χριστουγεννιάτικο cd,έχουμε προς το παρόν).Επίσης του υποσχέθηκα πως αφού σβήσει τα κεράκια( στα γενέθλια του,στις αρχές του Νοεμβρίου),θα στολίσουμε το δέντρο.Άλλωστε αν ζούσαμε στο εξωτερικό,όλα θα ήταν γιορτινά ήδη.

Λατρεύω τα Χριστούγεννα,τη μαγεία των φώτων,την ψευδαίσθηση ότι όλα είναι μαγικά(και ας μην είναι)!Έτσι προχτές που τακτοποιούσα καλύτερα κάποιο ντουλάπι,βρήκα αυτά τα πλαστικά ποτήρια για καφέ,που μας είχαν κεράσει κάποια στιγμή σ'ένα S/M,για προώθηση του προϊόντος.


Αμέσως τα γύρισα ανάποδα.


και ήδη μπροστά μου έβλεπα δύο χριστουγεννιάτικα δεντράκια(με τη βοήθεια του αγαπημένου μου μαλλιού και της θαυματουργής ατλακόλ,φυσικά).


Γρήγορα ήταν έτοιμο το ένα δεντράκι.


Και μετά από λίγο έτοιμο και το άλλο δεντράκι,καθώς και ένα πομ-πομ,που ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν θα αποτελέσει το αστεράκι στην κορυφή του δέντρου ή θα περιμένει να χρησιμοποιηθεί κάπου αλλού.


Το πομ-πομ το έφτιαξα με τη βοήθεια ενός πιρουνιού, αν και υπάρχει και ειδικό εργαλείο.



Τυλίγουμε γύρω από το πιρούνι το μαλλί(όσο πιο πολύ μαλλί,τόσο πιο φουντωτό πομ,πομ).


Κόβουμε το μαλλί στην άκρη. Έπειτα,παίρνουμε ένα κομμάτι μαλλί και το δένουμε γύρω από το μαλλί στη μέση του πιρουνιού.


Έπειτα, κόβουμε το μαλλί δεξιά και αριστερά από το πιρούνι και το πομ-πομ μας είναι έτοιμο.


Και άλλο ένα,πιο φουντωτό και ατίθασο πομ-πομ.


Τα δεντράκια μου μπορούν να στολίσουν μία γωνιά του σπιτιού έτσι όπως είναι ή μπορώ να πάρω ρεσώ με led και τα δεντράκια μου να γίνουν φωτεινά και να σκορπίζουν κόκκινο-πράσινες ανταύγειες παντού!!!


   Οπότε,πρέπει να προσπαθούμε πίσω,από κάθε παλιό ή άχρηστο αντικείμενο,να βλέπουμε κάτι καινούργιο και μαγικό!!!

Ας μπούμε σιγά,σιγά σε εορταστικό κλίμα...42 ημέρες ως τα Χριστούγεννα!!!

1 σχόλιο:

  1. μαγικα τα δενδρακια σου πραγματικα θαθελα να μου στείλεις την διευθυνση σου για το αναμνηστικο δωρακι του stars and icicles στο katitimou@gmail.com σε φιλω και καλη συνεχεια !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή