Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

ΗΜΕΡΑ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ

   Καλημέρα,καλημέρα,μέρα γιορτής σήμερα αφού έχει γενέθλια η αδερφή μου η Αντιγόνη!!!Θυμάμαι πως τα γιορτάζαμε μαζί κάθε χρόνο τελευταία,όμως φέτος ζούμε πια μακριά ή μία από την άλλη...'Εστω και από μακριά θα φάμε το γλυκό μας να της ευχηθούμε και θα της τραγουδήσουμε τραγούδια γενεθλίων!!!

  • "Χρόνια Πολλά"-Β.Παπακωνσταντίνου.Θα αρχίσουμε με τον αγαπημένο μου..."Χρόνια πολλά σε εσένα...".


  • "Χρόνια Πολλά για τα γενέθλια σου"-Τριαντάφυλλος."Μέρα χαράς είναι απόψε,το πιο γλυκό χαμόγελο δώσε...".


  • "Χρόνια Πολλά"-Α.Ρέμος."Χρόνια πολλά και αν δε σε δω,εγώ για σένα είμαι εδώ...".


  • "Χρόνια Πολλά"-Α.Βίσσυ."Χρόνια Πολλά μωρό μου,για τα γενέθλια σου...".


  • "Κάποιος γιορτάζει"-Φαραντούρη Μ.-Παππάς Λ."Κάποιος γιορτάζει,που να ξέρω...είμαι εγώ".

 
  • "Γιορτάζω"-Καλλίρης Θ."Γιορτάζω,γιορτάζω μα ούτε που το φωνάζω...θα διασκεδάζω ως το πρωί".


  •  "Τραγούδι γενεθλίων"-Δήμου Ε.""Γαλάζια κεράκια σου πήρα να σβήσεις...Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια,ότι ψέμα στη ζωή μου και να πω...".


  • "Γενέθλια-Σφακιανάκης Ν.""Έτσι ξεκίνησα λοιπόν,έτσι ξεκίνησα...".

 
  • Και ένα τραγούδι που αρέσει πολύ στην αδερφή μου..."Πιάνω φωτιά-Μπλε".Αφιερωμένο σε όσους το εβδομήντα είδαν φως..."Το εβδομήντα είδα φως, άρχισε ο κόσμος να'ναι εχθρός μου, γύρω στο ογδόντα μουσική,ένας χορός μες στην ψυχή, το ενενήντα στις αρχές είπα θα αλλάξω αυτόν τον κόσμο...".




 Χρόνια πολλά αδερφούλα μου,σ'αγαπάμε πολύ,πολύ...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου